Merhaba kızlar. Pendik yüzyıla gidiyorum. 20 haftalığım. 22. Haftada renkli ultrasona gireceğim bugün bir bayan “sakın burda yaptırma ben çok pişman oldum” dedi. İlgilenmemiş,umursamamış. Kafam karıştı. Önerebileceğiniz kim var? Fiyat ve memnuniyet konusunda bilgi verir misiniz.