Kızlar bugün kontrole geldim bebeğin hareketleri azaldığı için. Nst ye girdim bebeğin kalp atışları çok yüksek çıktı geçen haftalarda da böyleydi ama gittikçe taşikardi artmaya başlayınca doktor bugün acil sezeryan dedi. Birazdan doğuma giricem. Çok heyecanlıyım ve korkuyorum nolur dua edin. Allah’a emanetsiniz❣️