Merhaba kızlar, eski postlara da baktım ama bu konuyla ilgili hic post bulamadım. Sabah tetanoz asisi yaptirmaya gittim donerken maalesef ayagimi siddetli bir sekilde burkup yere kapaklandim. Sag ayak bilegim zaten eskiden beri sakatti bag yirtilmasindan dolayi 3 kez alci gordu. Su an uzerine basamiyorum, buz uygulamasi yapiyorum. Ama yine yirtildi diye cok korkuyorum. Hastaneye gidersem rontgen cekilmeden teshis konabilir mi asla ve asla rontgen cektirmek istemiyorum ama zorunda kalirsam nolur bu konuda deneyimli daha once yasamis olan arkadaslar varsa yardimci olabilirse cok sevinirim. Onerilerinizi bekliyorum. Bu arada 23+1 gunluk hamileyim.