BusraTass Merhaba kızlar. 4 haftalık hamileyim, Ankara da ikamet ediyorum. İyi bir doktor arıyorum, özel pahalı olduğu için çok tercih etmiyorum. Önerileriniz bekliyorum😍
Berrataha BusraTass merhaba cnm Bn 15 gün önce gazı üniversitesi nde doğum ettim 9ay orda takipliydim çok memnun kaldim muayenelerinden fln çoğu devlet hastanesinin yapmadığı tetkikleri fln yapio ilgili doktorları 11haftalık olmadan gitmen gerekiyo sadece orda takip li olmak istiyorsan sonrasında alınmıyor
Merve_zynp BusraTass ben sıhhıyedeki hacettepeye gidiyorum çok memnunum doğumuma az kaldı hem benimle hem bebeğimle herşeyiyle ilgileniyorlar polikliniğe gidiyorum özel doktorları da var ama tercih etmedim polikistikte de çok ilgileniyorlar 10 hafta olmadan randevu alıp gitmen gerekiyor sonrasında bakmıyorlar çünkü arkadaşım da orda doğum yaptı Doğumdan da çok memnun kalmış ikinciyi de orda doğururum dedi içim rahat tavsiye ederim
Berrataha BusraTass cnm açıkçası Bnm özel dr. Yoktu poliklinik hastasıydım ama yine de memnunum.🤗 dogum aninda fln gayet güler Yüzü sıcak Davranıyorlar Bn son anda sezeryan oldum çok korkuyordum ama hemşireler doktorlar ilgisiyle rahatlattilar