Kizimveoglumm Kızlar 39 haftalık olmama 2 gün kaldı ve doktorum hala net bir bilgi vermiyor bebeğimin başı yukarda bunu geçen hafta söylemişti şuan net birşey söylemiyor yani sezeryan yada normal falan demiyor sinirleniyorum artık , 😥😥😥
merwe Kizimveoglumm Son anda bile dönen bebekler var cnm doktorun belki onu bekliyordur ama sen net bir dille konuş için rahatlasın
birminikannesi Kizimveoglumm acilmaya gore karar veriyolar sanirim haftanin dolmasini bekliyodur yada acilman var mi hic