Ebruaslan-21 Merhaba anneler diyarbakırda olupta memorial hastanesnde neval hanıma giden var mı aranızda ?
Ebruaslan-21 Evet konuştuk ilk gebelik ise normal ve sezaryen 3.750 tl bu sene bi zam artışı olmamış ben kasımda doğum yapacağım o zamana kadar yükselir mi bilemeyiz dediler .