Merhabalar seker ölçümü yaparken bu sabah 3 parmağından tokluk için ayrı ayrı ölçüm yaptım her parmakta farklı sonuç verdi.acaba ölçüm cihazımda sıkıntı mı var .ucundaki iğneyi 2 gün önce yine ölçümde şeker oranım yüksek çıkınca degistirdim çünkü yaklaşık 3 haftadır aynı iğneyi kullanıyordum.ama sabah 1 bardak süt ve 1 dilim çavdar ekmeği yediğim halde 3 ölçümde farklı sonuç verdi.benim gibi başına gelen var mı eczaneye götürmem gerekiyor mu cihazı anlamadım şimdi acaba yanlış ölçüm sonucu mu insulin kullanmaya başladım diye de düşünüyorum