Ufak doğan bebişler daha güzel serpiliyor ve büyüyormuş sağlığı yerinde olsun yeter hiç canınızı sıkmayın kilo önemli bişey değil eğer bebişde doymadığına bağlı ağlamalar görmüyorsanız hiç mamaya gerek yok en güzeli anne sütü güzel hayırlı günlerde büyütün inşallah 😇