Kdrbkc Merhabalar 7 hafta 5 günlük hamileyim ve tsh değerlerim (troid) yüksek çıktı Benimle aynı durumu yaşayan var mı ? Korkulacak birşey var mı acaba
melegegebe Kdrbkc merhaba hamile kaldığımi ilk ogrendigimde kanda da gormek icin saglik ocaginda kan verdim bende ekstra gebelik icin kan degerlerine de bakti . Tsh 4.5 cikmisti . Kadin dogum doktoruna gosterdim ve yorum yapmadi 4+6 haftalikken . İlerleyen zaman tekrar test yapariz dedi ancak bu benim kafama cok takildi yine de bekledim . Doktorum ilgisiz cikinca ben de doktoe degisikligi yaptim bu hafta icinde tekrar kan verdim ve tsh 1.2 değerine düşmüş . Yeni doktoruma gosterdim . Bana 4.5 yuksek deger suan olsaydi ilac tedavisi baslatirdim dedi . Yani doktorunuza kesinlikle danışın . Biz suan 13. Haftadayz
[silindi] Kdrbkc 3 haftalıkken 3.100 çıkmıştı ilacı kullanıyorum şuan 1.100 e kadar dustu ama devam ediyorum hemen dusuyor canım korkma hiç 😊
Gul32 Bir çok kişide çıkıyor, ilacı düzenli kullanıp sık sık tahlil yaptirdiginiz surece bir sey olmaz, ilaci kullanmamak riskli
Kdrbkc melegegebe yok doktorum sonuçlarıma baktı dahiliye görsün dedi yönlendirdi gittim troidlerime baktı ultrasyonla normali 2.30 ken benim 4.35 yüksekmiş ilaç verdi 25 mg 1 ay sonra gel dedi
Paradise Ben de 5 haftalıkkeb 4.9 du ilaca başladık 2 ay sonra 3.5 a anca düşmüş yeterli değil dedi doktor doz artırdı haftaya kan vereceğim bakalım . Ama ilaça başlarsanız bi riski yok