Merhaba arkadaşlar . Ben 19 haziranda doğum yaptım ancak sizlere yazma fırsatı buldum . Bugün tam bir haftalık olduk 🙂 o zaman başlıyorum biraz uzun sürecek ama maksadım olmaz denilen ve korkulan şeylerin olacağını anlatmak . Öncelikle ben 2016 yılında evlendim ve vajinismus hastasıydım bir buçuk sene bu hastalıkla yaşadım hep yarın olur düşüncesi benim bir buçuk seneme mâl oldu malesef 😞 Ama çok şükür artık yendim öyle psikiyatriymiş hocaymış bunlarla değil işinin ehli olan jinekolog Nazife Ergen hocayla yendik . Daha sonra hep ne zaman hamile kalacağım düşüncesi oturmuşdu içime benim yumurtalıklarım yükaekdi kendi kendini korumaya alıyordu çok şükür ki 1 sene 2 ay sonrada hamile olduğumu öğrendik çok güzel bir süreçdi sadece mide bulantılarım aşırı fazlaydı ama olsun hep kızımı kucağıma alacağım günü hayal ederek mide bulantılarımı basdırdım . Vee son ay geldi çattı ben hep korkuyordum normal doğum yapamam kesin çatılarım dar diye düşünüyordm çümkü benim ablamlar ve annemin çatısı dar annem 6 çocuk doğurmuş gerçi ondan cesaret alıyordum ama ablam 4 tane hiç biri doğuramadı beni bu korkutuyordu . Neyse altdan muane oldum doktorum normal doğum yapabileceğimi söyledi çok mutlu oldum 40+0 e geldik ve benim hala açılmam yokdu ama sancılarım vardı 40+2 de sancılarım 5 dk 1 e düşdü doktorum nst istedi ama hala açılmam olmadı doktorum artık öyle yada böyle beni doğuma alacağını söledi eşi çürümeye başlamış çünkü cuma günü sabah 8:30 da doğuma girdim normal olarak önce fitil verilecekdi ama daha sonra benim sancılarım iyi çıkınca direk Suni sancı Verdiler ilk beş saat çok anlamadm adet ağrısı gibiydi ama doktorum altdan hızlansın açılsın diye muane etti benim sadece 1,5 cm açılmam vardı ve ilerlemedi saat 18:20 ye kadar bekledik ama açılmam ilerlemedi ve çocuk da geri kaçmaya başladı ama doğum sancılaı çekdim son raddeye kadar mecburi sezeryana alındım zaten sezeryandan hiç bişe anlamadım bile normal doğum sancısı çekince 🙂 ben doktoruma boşuna çekdim o kadar sancıyı die söleniyordum doktorum öyle düşünme bak bu sancılar sanada çocuğada çok iyi gelecek dedi ve gerçekden faydasını gördüm 5 saat sonra ayağa kalkdım çocuğumu kendim emzirdim çocuğumda çok şükür çok sağlıklı bende çok rahat toparlandım sadece beni zorlayan gaz sancısı oldu ama olsun şimdi oda geçdi çok şükür 🙂🥰 artık kızımla güzel günler yaşıcaz inşallah . Normal doğum candır Sezeryan hakdır 😍😍😇