Bende Ocak ayında kürtaj oldum martta kontrole gittiğimde 5 cm kist olduğunu öğrendim bir kaç farklı doktora gittik hepsi farklı ilaç verdi ama hiçbirini kullanmadım zaten adetle atılabiliyor yada küçülüyor.
tekrar kontrole gittiğimde 2 cm olmuştu o ay hamile kaldım hamilelik döneminde kontrolde tekrar 5 cm olmuştu. Doktora sormuştum bir sorun yaratır mı diye? Demişti ki hayır aksine yararı olur çocuğu besler ve düşük yapmanı engeller demişti.
ben çocuk olmasına engel olur diye korkup kurtulmak istemiştim ama Allah’ın hikmeti daha yararı oluyormuş çok şükür 🙏🏻 Bence yumurtalık kistiyse çok kafana takma derim çocuk olmasına da engel olan bir kist değil canım ☺️ Biraz uzun oldu kusura bakma