Selam kuzular, geçtiğimiz gün bi postta konuşmuştuk benim çatlakların şişmişti sonra o şişlik ve kaşıntı bütün vücuduma yayıldı kollarım bacaklarım her yerim yara döktü kocaman kırmızı şişlikler ve kaşıntı oldu. Bütün testlerim temiz çıktı ve sonunda sadece hamilelikte görülen ‘pup’ adında bir alerji olduğunu öğrendik😞 oğlum bana alerji yapmış onu doğurana kadar da geçmeyecekmiş 🥺 aynı sorunu yaşayan var mı ne gibi çözümler sundular neler kullandınız merak ettim. Ben krem ve alerji ilacına başladım daha önümüzde 5 hafta var sabrederek beklicez🥺