mina_mom normal besleniyorum açıkçası, çok dikkat ettiğim söylenemez, kahvaltımı güzel yapıyorum yumurta kaşar biber domates falan, öğle yemeği pek yemiyorum ufak tefek kuruyemişle falan geçiştiriyorum, dondurma yiyorum hergün, kilo yapar diyorlar dondurmaya da, akşam 7 gibi yemek yiyip 9, 10 gibi meyve yiyorum, fazla yaptığım birşey yok ☺️