Fasulyemibeklerken Hemen hemen her ay gögüslerde dolgunluk ve ağrı oluyordu bunu hep belirti sayıyordum ama tek başına belirti değil galiba, yine şu anvar ama bu ay lekelenme oldu kahverengi kanama, onun öncesinde de tuhaf bir akıntı beyaza dönük.Ama yerleşme kanaması galiba en çok buydu belirtisi. 28 ağustosta ilk hamileliğimi yaşadım onda daha çok göğüslerde müthiş ağrı ve dolgunluk vardı.Onu da 6hafta 4 günlükken kapl atışı olmadığından kaybettim, düşük kürtaj derken olmadı.Sonra ovulasyonla takibe aldım.5 aydır onunla takip ediyorum.Bu ay yumurtlamam bile erken oldu 9. Gün.Zaten adetten 5. Gün önce testte o sebeple gördüm sanırım.Tabi doktor konrtolüne kadar yine endişe var ama bakalım en iyisini Rabbim bilir.Bu arada bu ay kafamda hamileliğe çok yer vermedim, foruma bile neredeyse bakmadım.Psikolojik olarak da rahattım yani