Merhabalar arkadaşlar, ilk hamileliğim düşükle sonuçlandı o yüzden nasip olursa ikinci gebeliğimde daha profesyonel bir doktorla beraber kontrol altında olmak istiyorum. Kadıköyde özel muayene hanesi olan Ayşe hanımı bir arkadaşım tabsiye etti. Daha önce giden duyan birileri varsa bilgi verebilir mi ? 😘