Kubrakoc52 Kızlar dün gece kasılmam oldu doktora geldim nst de sancım çıktı. 2-3 cm açıklığın var dedi. Az önce doktor geldi sancını durdurmayacağız haftası kilosu iyi doğarsa doğacak dedi. Açıklığım 4 cm olmuş. Ne zamana doğar kiiiii
[silindi] Kubrakoc52 ben 2 cm ile 3 satte dogum yaptım sanada hayırlı dogumlar kuzum inşallah bi avazda dogurursun 😊
[silindi] Kubrakoc52 bana hızlansın die suniye verdiler hemen yavaş yavaş sonra baktılar 3 cm ebe kafasını eliyle kanala bi oturttu dedi 6 cm az daha suni aldım sonr abaktılar dogum başladı dediler toplam 3 saat sürdü 😂