Mihre evet öyleydi bende hastaneden dolayı doktorum orda olmasına rağmen başta gitmek istemedim başka bir hastaneye gittim ve sonuç olarak 2 hafta boyunca gereksiz tedaviler para için boş yere hastaneye yatırmalar sonucunda kendi doktoruma Acıbadem’e gitmeye karar verdim ve gittiğimde acil serklaj oldun bebeğimin kafası kanaldan çıkmıştı doktorum tekrar kese ile birlikte rahim içine itip serklaj yaptı. Doktor hatası yüzünden bir çok insanın canı yandı özel hastaneler de para için insanların canı hiçe sayılıyor ama benim doktorum en kötü hastanede de çalışsa oraya da giderim.