Dilekanne Arkadaşlar aranızda troid hastası var mi bir buçuk yıl önce tüm bezim alındı şimdi 4 haftalık gebeyim ilaç dozumu yükseltti doktor ama tedirgin ve korkuyorum
Deletedmom272 Dilekanne az calisanla alinanin arasinda cok fark yoktur sanirim. Bilmiyorum ama yinede. Ilaci aldiktan sonra aynidir ya. Sonucta az calisanda disaridan alip belli seviyede turuyor hormonu. Sende de belli seviyede tutulcak. Hal böyle olunca telas yapilcak bisi yok bence
Deletedmom281 Dilekanne 🍀 Tft 2.5 altında olduğu sürece problem olmaz ayda 1 yerine 15 günde bir gidin ben öyle yapmıştım. Gebelikte endokrin takibi 15 güne bir olmalı hormonlar da değişim sürekli devam ettiği ve gebeliğin sağlıkla devam etmesi için. Geçmiş olsun 🌺
Mspimpirik Dilekanne korkmayin benimde hic yok 8 senedir kontrollerinizi aksatmayin ilac dozunuzu doktor ayarlar sorun olmaz gebelikte 2.5 alti olmali tshniz ara ara hep kontrol ettrin bebegin zihin gelisimi icin tiroid hormonu onemli
Yesmckmk Ben troid hastasıyım ama aldırmadım ilaç kullanıyorum. ama bi tanıdığım aldırdı ve ilaçla takiple Dogum yaptı kızı kocaman şimdi dikkat edin aksatmayın sizde
Dilekanne Deletedmom281 teşekkür ederim bu hafta endokrine gidicem bakalım gebe bölümü dahiliye gönderdi ilaç dozu başladı ama bu hafta endokrine gidicem