Benim ikinci gebeliğim.ilkinde bıçak gibi saplanmalar hissettiğim günün bir gün sonrası suyum gelip hastaneye gitmiştim.
ama bunda 28 den beri hissediyorum ufak ufak kısa sancılar şaşırıyorum doğal olarak ilkinde yaşamadığım için. Ama normalmiş bunlar.36.4 üm şuan