Herkese merhabalar ıdrar yollarimda iltihap varmis doktorum antibiyotik verdi dun basladim fakst dun mide kasik bel ağrısı çektim bide gaz sancisi olasi yan etkilerinde bas agrisi , bas donmesi , karin agrisi yaziyor ama aranizda kullananlar oldumu veyatta varmi acaba