Merhabalaarrr burada doğum yapan annelerin hikayelerini okuyup merakla doğum yapacağım günü bekledim sonunda sağlıkla geldi minnoş kızım. Doktorumla birlikte sezeryan doğumun uygun olacağına karar verdik ve normal bir kontrol günü çatı muayenesi nst derken 24.06.2020 tarihinide heycanımızı yaşamak için anlaştık. 24 haziran çarşamba günü sabah 10 da hastaneye yatışım yapıldı biraz açlık ve susuzlukla beklemek dışında güzel bir heyecanla saatleri bekledik ameliyathaneye gitme vakti geldi çattı ve indim çok şükür büyük sıkıntılar çekmeden hem kendi sağlığım hem bebeğimin sağlığı sorunsuz bir şekilde devam etti ve biz artık 3 kişilik minnoş bir aile olduk. Anestezi aldığım sırada mide bulantısı ve baygınlık gibi küçük şeyler yaşadım derin nefes almalar ve bol bol sorular sorarak doğumumuz gerçekletirdik arka arkaya sağlıklı mı diye sordum bebeğimi pespembe teni vardı sıcacıktı yanağıma koyduklarında içim kıpır kıpırdı o an Allah isteyen herkese sağlıkla nasip etsin. Eşim büyük heyecanla bizi beklemiş kızımız görünce gözyaşları pıııtt😊 bal kocam❤️ miniğimizin kaka yapmasını bekledik biraz evimize gelmek için onuda hallettik bol sevinçle 😂 artık evimize hayata adaptasyon sürecindeyiz Allah isteyen herkese sağlıklı huzurlu hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah dünyaya gelen evlatlar her zaman hayırlı olsunlar ailelerine sağlıkla bereketle büyüsünler sizleri sıkmadan güzel hislerimi paylaşmak istedim pozitif duygular yazmak istedim umarım öyle olmuştur herkese mutlu günler ✨✨✨😍😍😍😍