Geçenlerde haberlerde çıktı bir kadın orada kürtaj olmuş zorunlu olarak ama eve geldiğinde banyoda düşmüş bebek kendiliginden . Ayrıca hastane ücretini falannda almış operasyon yaptım diye ama ortada operasyon falan yok . Biraz mimli bı hastane diye duydum ben