Kizlar sat 29 nisan bugün 8+2yiz ama 3 haftadır gidip geliyoruz kalp atışı yok gecen hafta doktorum 1 hafta daha bekleyelim demisti simdi çıktım muayeneden 2. Minnoşumun kalbinide dinledim adet tarihimi değiştirdi ultrasonda 6+6 cıktı minigim o yüzden sat artık 9 mayıs dedi doktor .Oğlusum abi oluyorrr🥰