Kızlar kan ilacı gynoferonu sabah aç karnına içip midesi bulanan var mı yada ben mi böyleyim anlamadım günüm mafoluyor aç içince, doktora sordum tokta içebilirsin dedi ama yorumlarda herkes aç karnına etkisini gösteririr diyor kafam karıştı 17.haftamdayım tam mide bulantılarım bitmişken tekrar bu ilaçla başladı benim gibi olan var mı acaba?