Plinn yani soyle baslayayim,bu is aslinda cok karisik,benim ilk cocgumda hic bir sikintim yoktu.snra bir mol iki bos gblik yasadm,sonra igne ve aspirin basladim 6.aydayim suan, perinatolog pıhtılaşma cok yuksek boyutta değil birak dedi ,ilk aylr evet faydasi oluyor bebegin beslenmesinde ama sonradan bi faydasi yok dedi ,yani bebek gelisip büyüdük ten snra gerek gormuyorlarmis tabi pıhtılaşma testinin sonucuna gore benimkine gore artık grek yokmus yani. Hamileligin saglikli ilerlemisse dert etme zaten oyle bise olsa bebek ilk haftalarda ya olusmuyor yada kalp durmasi oluyor yeteri kadar beslenemedigi icin.