Merhaba bayanlar dün 37+1 haftamda muayenem vardı doktor çatı muayenesi yaptı hiç korkulacak bir şey yok inanın ki ben kendimi hiç kasmadım daha önce çoğu doktora gittiğim için alışkınım bu tür şeylere. Sonra doktorum nst de girmemi istedi orda hafif sancım çıktı benim gibi hafif sancısı olup daha sonra o sancılar ne zaman artıyor bilen var mı acaba yoksa bu da herkese göre değişir mi :)