Merhaba canım. 5 haftalık gebeyim, hamile kalmadan evvel çok sıkıntı yaşıyordum. Kaşımda saç diplerimde ve ddirseğimde vardı. Hangi doktora gittiysem verdiği ilaçlar o anlık hafifletiyordu.bende aktardan bitkisel olsun diye karışım yapmaya gittim. Bıttım sabunu ve kremini önerdi aynı durum onda da varmış. Aynı şekilde neler kullandım ama fayda etmedi dedi. İlk etaplar da sabununda iyi gelmediğini düşündüm ama kullanmaya devam ettim. Şampuanı, duş jelini hayatımdan çıkardım. Deterjanlarda da siveno gibi kimyasalı az vegan ürünler kullanmaya çalışıyorum. Şuan kafamda çok az bir yer kaşınıyor. Kaşımda da beni rahatsız eden o görüntü hem kayboldu hem de kaşıntısı vs geçmeye başladı.sabunu komple saçıma kaşıma vücuduma hem şampuan hem duş jeli niyetine kullanıyorum. Bir de lavaboya koydu, her elimi yıkamam gerektiğinde de onu kullanıyorum. Çok çok hafifletiyordu şuan çok rahatım elhamdülillah.Tabii şunu da belirteyim 2.ye doktora gideceğim ama egzama olduğunu belirtmem bıttım sabunu çok iyi geldi. Siirtten getirttim. Aklınızda bulunsun, ister doktorunuza danışırsınız, ister direk alırsınız iyi olur inşallah 😊