Elifaselinannesi Kızlar 39+4teyim ama bebeğimin gelmeye niyeti yok gibi Salı kontrolüm var ve günüm doluyor doktorum suni sanci yada sezeryan dedi. Sizce hangisi? Yardımcı olurmusunuz.
sehuuss1_ Elifaselinannesi canim ben de 40+6 oldum yarin doktorum suni deneyecek normal dogurmak istiyorum o yuzden bence suni en basta sonra gerek gorulurse sezeryani tercih et