Aydan123 valla bebeğinin kilosuyla hiç alakası yok, bende keşke normal doğurmasaydım sezaryen olsaydım, çatım çok darmış ve normale uygun değilmiş ama bana zorla normal doğutturdu doktor, ve okadar çok dikişim varki 21 gün oldu hala düzgün yürüyemiyorum 10 dk dan fazla oturamıyorum sırt üstü yatamıyorum acıyor dikişler. Hakkınızda hayırlısı olsun hiç üzülme belki senin için en iyisi bu olur.