Aydan123 Hiç bozmayın psikolojinizi, ben de normal doğum istiyorum ama dün kontrolüm vardı bebeğim hala makat gelişli haftaya tekrar gideceğim eğer dönmemiş olursa sezeryan için konuşmamız lazım dedi doktorum.. Biz değil, bebeklerimiz karar veriyor nasıl geleceklerine. Sağlıkla gelsinler de gerisi hiç önemli değil 💐