Rabbime şükürler olsun bende bu postu açabildim🤲 En sevdiğim şeylerden biriydi burda doğum postlarını okumak sıra bana geldi ben yazayım siz okuyun 🥴
24 haziran akşam üzeri kasıklardan gelen sancılarım başladı hemen duşa girdim sıcak suda oyalandım sonra çıktım squat, plates topu, yürüyüş derken sancılarım kesildi ama karnım çok sertti. Sabahına kontrol günümdü zaten devlet hastanesine gidiyordum kontroller için. Randevu bulmam imkansız gibi bir hal aldı pandemiden dolayı. Acilden giriş yaptırdım. Ebe önce alttan muayene etti 0 açıklık rahimde yumşama yok😵 Aman allahım dedim neler neler yaptım açılmam olsun diye ama nafile🤦♀️ Nst bağlandım bişeyler yeyip gittim nst bağlayacaklar nasılsa doğum olmaz diye. Düzensiz 20 ler 40 lar 90 ları gören sancılar çıktı ama bebeğin hareketleri çok yavaştı kalp atışlarıda bir indi bir çıktı. Ebe şekerli serummu deniyor ondan taktı bebek için 2 3 kez hareket etti bidaha etmedi derken doktor nst sonrası beni odasına çağırdı ultrasonla baktı 3800 kilosu dedi nst düzensiz açılma yok birde enfeksiyonun var senin ben seni eve yollarsam bile bebek iriliğinden doğum yapamıcaksın kakasını yeme olasılığıda yüksek dedi dedi ya orda beni bir telaş aldı. Seni öğleden sonra sezeryana alıyoruz dedi ve anesteziye yolladı 🤦♀️ 40 hafta boyunca kendimi normal doğuma ayarladım dedim kesin yaparım ama hayat planları sevmiyor 🤷♀️ Herşeyim işlemlerim yapıldı 5 e doğru beni indirdiler ameliyathaneye tatlı tatlı insanlar anestezi ekibi ebeler hemşireler 15 dk kadar doktorun acil müdahaleden gelmesini bekleyerek sohbet ettik beni rahatlattılar derken anestezi doktoru kadın doğumcumda geldi belden uyuşmak istemiştim zaten kibarca beni eğdiler ilk bi iğneyi soktu belimden kasıyorsun kendini dedi dedim sontam takılı acıyor ameliyathaneye indirirken takmışlar dı korkulacak kadar acı vermedi bu arada. Sonrasında bıraktım artık kendimi ve uyuştum. Uzandım kapadılar heryerimi serumlar takıldı derken baktım hareketlendiler karnımı falan çekiştirmelerini hissettim 10 dk geçmeden bir güzel ince ses allahım aşık olunası 40 hafta boyunca kime benzeyecek nasıl olacak dediğim kızım sonunda doğdu anasına benzeyen 3.600 gram bir tombiş 😻 Hemen giydirdiler onu anneannesine teslim ettiler. Bebek çıktıktan sonra bastırdıklarını hissettim öyle bir kusma isteği geldiki tutamadım kustum sağolsunlar hemen seruma bulantı için bişey sıktılar saniyesine geçirdi tabi kusmam da beni rahattı kusma dediğim çıkan şey safra gibi birşey. Diktiler beni birgüzel sonra geçmiş deyip hastane prosedürü gereği 6 saatlik bir yoğun bakım odasına götürdüler kızım bu evrede hala annemde. Ağladıkça getirin emsin annesini demişler annemde getirdi mercimek hanımı yanıma tabi emişmemiz olmadı pek gögüs ucum yok sütüm henüz gelmedi benim kızda pek asabi boş memeyi emmek hoşuna gitmedi 🤦♀️ 6 buçuk saate yakın yattım yoğun bakımda annemde kızımla hep yanımdaydı. 5 ten sonra oldu doğum 9 a kadar sancılar az dı 9 dan sonra yavaştan hissettim ağrı kesici istedim yaptılar dünya varmış dedim 11 buçuk 12 gibi hadi dediler önce sonta çıkaralım sonra bi ayaklan sonta çıkarken biraz hissettim ama çok az oturumumun üstüne geldim ama allahım dedim ben nasıl yürücem hafif ayaklandım dik durmanın imkanı yok dikişlerden derken dedim sen yaparsın Merve bak yavrun seni bekliyor derken şükürler olsun hafif ağrılar eşliğinde yürüdüm odama geldim hemen bir kahve su kola içebildiğimi içtim zaten susuzluk beni mahvetmişti. Mercimek hanımı hala emziremedim sütüm gelmedi nasip ama gelir elbet Allahın izniyle. Sezeryandan korkardım ama beklediğim gibi olmadı tek canımı yakan beni ilk ayağa dikip yürütmeleri birde kan aksın iyice diye karnıma bastırmaları acı verdi. Sıfır uyku ayaktayım şuan benim kızda mama içti ama ağlak modda gözler kapalı bir ciyaklama yapıyor 😻
Önerebilceğim bi kaç şeyde;
Kesinlikle elbise gecelik olmalı hastane çantasında büyük bir rahatlık
Hasta bezii hayat kurtarıyor
Şuan için yazabildiğim bunlar mercimek hanımla ilgileneyim az 👣 Sormak istediklerinizi yanıtlamaya çabalarım 💐