Duygu538 İlk 3 ay çok güzel geçmişti ama şimdi sabah ve akşam bulantım çok oluyor. Yemeği düşndüğüm an bile bulanıyor var mı benim gibi olan 🤷♀️
Deletedmom15257 Duygu538 ayy cnm benim basta bulaniyodu 12 haftada gecti dedim 13+2 oldum hLen oyle gece ve sabah oluyi midem kaziliyo resmen ve istifra ettim bugun
Deletedmom15257 Duygu538 korkma cnm sen gene yemeye calis brn zorluyorum tam geçti derken yiyorum sabah da bebek ihtiyaç duyduğu için oluyormus
Duygu538 Deletedmom15257 14+3 olduk bugün 😍 benimde çarşamba günü kontrolüm var hem de ikili test sonuçlarını alıcam🤗
Deletedmom15257 Duygu538 bunun merakı yok korkusu var hiç gerek yok rabbim sağlıkla nasip etsin bize bebeklerimizi