feyzosvemercimek Kızlar böyle birsey yaşayan oldu mu 5+3üm haftaya doktor randevum var ama doktora sormadan önce tecrübe edenlerin fikrini almak istedim gece uykudan uyandım bı ara sıtma tutmuş gibi üşüme vardı gün içinde de üşüme oluyor zaten gece ateşli gibiydim
feyzosvemercimek Tgbabsra masallah ben daha kalp atışını duymadım haftaya inşallah internette de gebelikte ateş iyi değil yazıyodu evham yaptım 😌
Tgbabsra feyzosvemercimek ya kan seviyesi arttıkça hormon değişiyor ateş olması gayet normal aşırı olmadıkça
Buse_ 5+4 benim de sürekli oluyor özellikle gece ama doktor normal dedi internette de tiroid felan yazıyordu