Sirinanne Herkese merhaba. Bizde de kan uyuşmazlığı var. Benim merakım doğumdan sonrası için aslında. Bebeklerin sarılık süreleri daha uzun oluyor diyorlar. Burada bu konuda tecrübeli anneler var, bilgisi olan paylaşırsa çok mutlu olurum.
28ilksen28 Serciko azarlamanıza gerek yoktu bende biliyorum havasında değilim zaten sadece doktorum söylediği şeyi yazdım akıl akıldan üstündür düzgün bir dille söyle bilirsiniz çocuk değiliz sonuçta
Serciko 28ilksen28 azarlamadım ben sizi direk uyardım başka biyerde yazmayın bunu diye. Yukarıda ne yazmışım ben ya bunu size söyleyen arkadasınız yanlış anlamıstır ya doktorla ilgili sıkıntıdır diye birdaha okuyun. Azarlamak ve insanlara kötü davranmayı pek tercih etmem. Bence yanlış anlamışım demeniz daha kolay olurdu bu durumda.
sanem68 Glsnn bendede var canım genelde sorun olmuyo aslında ama için rahat edecekse senin kanında bebeğin antikorları dolaşıyor, doktoruna söyleyip basit bir kan tahliliyle bebek negatifmi positifmi öğrenebilirsin. Ben yaptırdım negatif çıktı iğneyede gerek duymadı doktorum
Kader13 Belkisss bıdeha vuruluyosum canım benımde 6 - 7 hafta arası kanamam oldu vurdular 28de gittiğim de bideha vurdular eğer dogumdan sonra bebek benle aynı kanı taşımazsa bıdeha vurucaklar 72 saat içinde