Dilekahinzen dün bütün gece aglayarak aralikli uykulara daldım yanma yüzünden 😥😥gaviscon kullanıyorum eskiden hemen kesiyordu ama artk oda fayda etmiyor suan acı cektigim tek sey yanma aradada cok fazla surup olmasın diye karbonatlı su iciyorum oda biraz rahatlatiyo yuksek yastk kullanıp sirt ustu yatmamaya calıs birde uyurken