Petekoz Merhaba herkese 23.cu haftamdayim ve inanilmaz kasintim var. Bu durumla nasil bas edilir onerisi olan var mi??🙏acill yardimmm
musti28 Petekoz enfeksiyon vardır canım doktoruna görün tedavini ol yoksa ileriki haftalarda çok zor olur kaşımaktan tahriş olur idrarında yanma olur
MervEslinArden Petekoz kesinlikle doktora görün kuzum fitil krem ne verirse düzenli kullan bugün doğum yaptım 3 haftadır geçmeyen enfeksiyon vardı, nasip olmadı normal doğum sezeryana alındım