Mybabygil48-annesi Sedaks sezeryan olcam büyük bi ihtimal ama bebeğin kaçıncı hafta geleceği belli değil.plesenta previa var malesef.inşallah zamanında gelir.
Gizemito haftaya sanki bir senede girdim 🤦🏻♀️ Bir sonraki kontrol Temmuz 20 de nasıl zaman geçer bilmiyorum 😿
LeylaEce 28+2deyiz yarın kontrol var heyecan dorukta, doğum yaklaştıkça stres artıyor zaman akmıyor sanki