Betul45 ben hamile olduğumu öğrendim düşünmeye başladık kız olursa ne olur erkek olursa ne olur diye. Minayı ben istedim babasıda eylülde evlendik eylülde olsun dedi öyle karar verdik. Erkek olursada kuzey olcaktı 😀 doktor cinsiyet kız dedğinde direk Eylül Mina geliyoor dedik😂😂