Adet gibi kanamm geldi 6+0 da acile gittim beta 1180 çıktı keseyi gördü bunu kullan sabah akşm ilacı dedi ama benm betam yavaş yükseliyor sanki en son 16 haziranda 384dü 25 haziranda 1180 çıkması norml mi devlete acile gittim yatp uzan dedi 1 hfta sonda bebek için ultrsana gir dedi 😔 şuan okdr duygularm karma karışıkkii 😔