Annesed allahım kolay saglikli dogumlar nasip etsin insallah canm kucağına almayı nasip etsin insallah 🤗🙏 ben ilk doğumumu spinal sezeryan yaptim ve ozel hastanede 1 gece kaldim. O zaman hastaneyle evimin arasi 15 dk di. Simdi ilçeye tasindik ayni hastanede dogum yapacağım ve arası 1 buçuk saat. Bizde 18. Haftadayız daha konusmadik doktorumla. 2 gece kalma hakkım varsa kalacağım cunku yol uzun ve cok bozuk yolları korkuyorum yani. Gecen sene yengem dogum yapti ayni hastanede sezeryan 2 gece kalabilirsin demişler belki 2 gece kalabilirim bende .