Kızlar 17+5 oldum karnım kasıklarım çok sancılanıyor geçmek bilmedi doktora gittim gaz sıkışması dedi. Herşey normal dedi gaz yapacak şeylerden kaçın felan dedi. Ama ben korkuyorum erken doğum belirtisiyse diye? Erken doğum bu haftalarda olur mu yada bu haftalarda böyle sorun yaşayıp sonra geçen oldumu yardım edin lütfen