Kubra_0233 yok ya nst de sancı çıkmadı 🙄 sancı olmadığı için açılmaya bakmadı geçen hafta bakmıştık zaten haftaya bakarız dedi. Plesantam biraz kireçlenmeye başlamış, bebişte 3500 olmuş, baş aşağı, normal doğumu beklemeye devam 🤪 ama her akşam içeceğim çaydan yapıp ya ne kaybederim 🤷🏻♀️