Esma99 Ben de 10 haftaligim
Günde 10 kereden bile fazla gidiyorum , gece uykudan en az 4 kere kalkıyorum sadece…
Arabayla uzak yere gideceksek yolda benzinlige girdigimiz oluyor , işin kötü tarafı azıcık idrar birikse beni çok yoruyor , hemen gitmek istiyorum aklımı çok meşgul ediyor
Psikolojik olarak tutamıyorum resmen…