Arkadaşlar bişey danışmak istedim bugun doktora gittim 5 hafta 3 gunluk hamileyim kese gorundu sağlıklı dedi ama düşük riski olabilir dedi cok morelım bozuldu test yaptırdı beta deyerim 136 cıktı 1 hafta sonra tekrar yaptır dedi 1688 cıkt ve bugun tekrar utrasyon baktı kese var iyi durumda tekrar 1 hafta sonra gel riskli gebelik olabilir kafamı cok bunaltı