38 +2 günlüğüm bebek 4200 gr . Doktor ultrason yanılabilir diye cumartesi sabah renkli ultrasondan bakılacak . Sancım da yok 4 cm açıklık var . Doktor normal riskli dedi . Üzülüyorum gerçekten o kadar spor yaptım kiloma dikkat ettim. Ama normal diye tutturmamak lazımmış . Nasip neyse oymuş . Şu an tek isteğim ultrason cihazı yanılmış olsun . Cumartesi sabahı bekliyorum