Kızlar merhaba 2.gebeligim bitane kızım var çok şükür ikincinin cinsiyetini henüz bilmiyorum tabiki herşeyin başı sağlık ama gönlümden erkek bebegim olsun diye geçiriyorum. Kızımda ilk nerde hissettiğimi bilemiyorum çok hareketliydi 😊 heryerde geziyordu erkek olursa sağ da kız olursa solda oluyor diye duydum doğruluk payı nedir bilmiyorum tabi. Siz ilk nerde hissettiniz bebislerinizi 😍