Zeyn58 endişe etmeyin minyon bir bebek demek ki beslenmeniz iyiyse doğumdan sonra toparlanır inşallah bende de şeker var insülin kullanıyorum çok fazla beslenemiyorum sınırlı yani çok şükür bebeğin kilosu iyi ama çevremdekilere göre zayıf :)) doktorunuza danışsaydınız ne yiyip ne içeceğinizi sizede daha iyi bilgi olurdu ama sıkmayın canınızı stres yapmayın