Herkese merhabalar ✋🏻
bende hikayemi yazar mıyım derken sıra bana da geldi 🙏🏻 O zaman başlayalım 😉 evlendikten bir ay sonra hamile kaldım 🤰🏻 O sıralar evimizi taşımıştık ve yoğunluktan kaç gün geçtiğini bile nerdeyse unutmuştum eşimin yarın test yapalım bence hamilesin demesiyle başladı herşey 😍 6 gün gecikmenin ardından sabah uyanıp test yaptım ve çift çizgi 🙈 koridorda bi sağa bi sola koştum sonra elime bi tane mercimek tanesi aldım ve eşimi uyandırıp avucuna koydum çok şaşırdı ve mutlu oldu tabi emin olmak için pazardı ve acil de tekrar beta hcg baktırdık emin olduk ☺️ Ertesi gün hemen doktora başladık tek sıkıntımız troid di onuda son zamana kadar ilaçla kontrol altında tuttuk 🙏🏻 Şükür ne bulantı ne kusma yaşadım. Güzel kızım beni hiç yormadı hatta hiç oturmadım bütün hamileliğim boyunca gezdim bol bol yürüdüm. (Covid zamanı yürüyüşe ara verdim 😏) 35. Haftamda doktorum artık her hafta gel nst çekelim dedi. Her hafta gitmeye başladık 37. Haftamda salı günü kontrole gittik ve doktorumuz her an gelebilir hazırlıklı olun gelişimi gayet iyi çatı muayeneni de haftaya yapalım dedi 🙈 açıkçası korkuyordum muayeneden ve dedim ki inşallah muayene olmadan kızım gelir 🥰 sanırım beni anladı ve 37+5 cuma günü gelmeye karar verdi 😂 sabah saat 4 de uykumda suyum geldi ve direk lavaboya gittim baktım bir bardak kadar ıslanmış hemen çamaşırlarımı değiştim eşim uyandı ona söyledim hatta sen uyu ben sancıma bakıcam dedim oda sence uyurmuyum dedi ve bekledik ben hemen duş aldım 😂 bu arada hemen ortalık toplamaya başladım ya doğum olursa diye. Meryem ana otu almıştım onu suya koyup duasını dinledik 🙏🏻 Sancılarım sıklaşmaya başladı. Saçımı yaptım diyemiyorum yapmaya çalıştım çünkü artık çok şiddetli geliyordu sancılar 🙈 eşim çantaları arabaya indirdi hadi artık gidelim dedi. Saat 6,5 yola çıktık hastane yakındı zaten eşim dörtlüleri yaktı direk hastaneye ☺️ Acilden giriş yaptık beni hemen doğum katına aldılar tekerlekli sandalye ile. Nst ye bağladılar ve dosya doldurmaya başladılar soru soruyorlar ama sancıdan cevap veremiyorum ☹️ Hemşire senin sancın çok görünmüyor sakin ol biraz dedi ve bende sinir tavan 🤨 sonra hiç normal doğum izlemedin mi dedi tabi ki izledim ama izlemekle yaşamak aynı değil dedim 😠 ebe açıklığa baktı ve 7 cm dedi sen sancını evde mi çektin dedi evet 2 saat bekledim dedim not(bunu da Happy Mom sayesinde okuduğum hikayelerden öğrendim yoksa hemen doktora koşardım) 😁 hemen doğumhaneye aldılar Artık sancılar çok şiddetliydi ebelere yalvardım beni kurtarın diye az kaldı sabret diyorlar. Eşim başkemi tanıdığı için direk onu aramış bi anda başımda 10 kişi oluverdi ☺️ Artık açıklık 10 cm oldu ve başını görüyoruz ıkın dediler ıkınmaya çalıştım ama çok da yorgun düştüm. Ama vazgeçmedim 2 kere nefesimi kesmeden çok kuvvetli ıkındım ve bebeğimi kucağıma koydular 🙏🏻 İşte o an dünyalara bedel 😍 sanki o sancıları ben çekmedim herşeyi unuttum 🥰 hemen aldılar giydirdiler benim de yırtılmam olduğu için dikişe başladılar. Sonra miniğimi yanıma koydular ben onu izlerken dikişim de bitti😍 19 Haziran saat 8.35 de 3480 gr 50 cm gelen mucizem ❤️ Bugün 6 günlük ve ben her gün şükrediyorum 🙏🏻 Sanki kızımdan önce yaşamıyormuşum gibi 🥰 biraz uzun oldu kusura bakmayın 🙈 rabbim isteyen hak eden herkese nasip etsin 🙏🏻 Hiç bir annenin kucağını boş bırakmasın 🙏🏻 Sorularınız olursa seve seve yanıtlarım ☺️ Herkese bir avazda kolay ve sağlıklı Doğumlar dilerim 😍