Gizimvimircimik Kızlar merhaba 30+2deyim ve 2 gündür çok fena kalça ağrısı çekiyorum. Sol kalçamda ve dizimde ağrı oluyo aynı zamanda topuğumun üzerine basınca kalçam çok acıyo bu durum normal mi? Benim gibi olanlar var mı aranızda yardımcı olursanız sevinirim
Gizimvimircimik Yesmckmk magnezyumu bırakmıştım 3 gündür tekrar başladım inşallah iyi gelir çünkü çok zorlanıyorum