Evet kızlar hep bende yazmak istemişimdir banada nasip oldu 💋
Nerden başlasam bilmiyorum ben oğlumu safra kesesinde taş var diye doktora gidip muayene olduğum gün yani 01.11.19 da öğrendim çok güzel bir hamileliğim olmadi bulantı kusma sırt ağrısı halsizlik derken 9 ay bitti bugün dolara geldiğimde yani 25.06.20 de muayeneye geldim nstye baglandım normal de 10 dakika kadar duruyordum bu sefer beni nstde yarim saat tuttular şüphelendim sonra doktara çıktım doktorum ilk defa korkar gözlerle bana bakıyordu eve ise bismillahirrahmanirrahim diyerek geldi yanıma b3n tabi anlamadım sonra bebegimin suyuna vakti gayet iyiydi ama başka bir sıkıntı vardı doktor sana bisey anlatacam dedi bende merakla bekliyordum bana kalp atışının düştüğünü kordon sıkıştığını ve bugün alınması gerektiğini söyledi bende çok korktum tabi eşimi çağırdım annem gili aradım onlarda beklemenin zararı olacağını söylediler suni sanci istemedim oyuzden sezeryan olmak zorunda kaldım çok korktum ağladım ama uyuya kalmışım en son uyandığımda odada oğlum baş ucumdaydi o kadar guzel bir şeyki anlatamam size şuan doğum yapalı 8 saat oldu yürüyüş yaptım çorba içtim her şey yolunda oğlumda yanımda mışıl mışıl uyuyor rabbim herkese bu duyguyu nasip etsin inşallah 💋💋💋 @adm sabitlermisiniz